2011. szeptember 3., szombat

Szerdától péntekig

Tartok egy kis élménybeszámolót, ameddig még a dolgok a fejemben vannak. xD
Szerdán ugyebár felkeltem 4:20-kor, hogy elkészüljek 5:20-ra. Vicces volt, mert anyámék felhívták húgomat telefonon (mivel nekem most nincs, tegnap kaptam kölcsön apám telefonját), hogy felébredtem-e, aztán meg azt kérte anyum, hogy adja oda nekem a telefont. De a térerő meg nagyon rossz volt, és így...
" - Szia anya!
- Na? Odaadtad már TiMikének a telefont?
- Anya, én vagyok...
- Hahó? Add hát oda neki, nem érted?!
- De anya én vagyok, TiMike...
- Na jó, visszahívlak, mert nagyon recseg a vonal, addig meg add oda neki."
xDD Aztán felhívott megint, akkor végre rendesen hallott. 5:12-re el is sikerült készülnöm, és úgy voltam vele, jobb is, hogy picit hamarabb indulok, mert akkor tutira nem kések el. Erre félúton (ugye időt nem tudtam, telefon semmi) rám jött az az érzés, hogy késésben vagyok, és úgy elkezdtem sietni, hogy odaértem 34-re, 36-kor meg már kijöttem a pékségből, ahol találkoztunk később Vidivel. Mondom jó, megérte sietni, végül is majdnem fél órával jöttem hamarabb. :D Aztán ő (várhatóan) úgyis késett öt percet, majd beszaladt ő is, és indultunk a buszmegállóba. A busz olyan ~három perc késéssel indult és érkezett, de még így is rendesen elértük az egrit. Vicces volt, mert kapásból rossz helyre álltunk, aztán Vidi nézte meg, hogy tényleg innen indul-e, és... nem onnan indult. :D De legalább nagy és jó busz volt! *-* Csak a sofőr idegesített fel... Kérdezem tőle, hogy szeptemberi bérlettel feljöhetek-e már annak ellenére, hogy még csak 31 van, mondta igen, de jobban örülne, ha Hajdú Volános bérletem lenne... Húzta is a száját rendesen, de most mit csináljak vele? :'D Az Agria Volános meg kapásból azt mondaná, hogy HV-s bérlettel nem enged fel... de mivel többet megyünk Agriával, így nem állok át másikra. Ezzel már jól felidegesített kora reggel, aztán azzal is, hogy vezetni annyira nem tudott, hogy hányingerem lett a buszon. D: Pedig nem szokott lenni, de akkor már tényleg nagyon. D: Hétvégi sofőr.
Aztán beértünk Egerbe, elmentünk a suliba, és beálltunk a sorba, hogy megvegyük a könyveket. Szerencse, hogy olyan korán mentünk, különben még többet kellett volna várni. ._. Nem is tudom, mennyi pénzt vittem, de volt még +3000 költőpénzem, meg 2000, amit húgomtól kaptam, ha jegyet kéne venni. Erre, elment a könyvre az előre betervezett 16000, de elkértek még 2500-at is, mit tudom én már, hogy mire. Aztán a koliban később kellett még fizetnem ötezret, szóval semmim nem maradt, kaját meg vennem kellett volna. Nagyon jó volt ám. Aztán bementünk a koliba, és megkértük, hogy felvihessük a cuccainkat a szobába, mert busszal jöttünk, és sehová sem tudtunk volna lepakolni. Felengedett végül Tünde néni, de először nagyon nem akart, másokat meg tök simán, na mindegy is. Utána elmentünk Csengével a régibe, beszélgettünk, néztük a kilencedikeseket. :D Vidi később elment Bódival, így mi maradtunk ketten, majd elmentünk Érsekbe. :) Ott tök vicces volt, beszélgettünk Csencicivel, és annyit nevettem rajta, mert már elfelejtettem, milyen viccesen magyaráz, meg röhög. xD És találkoztunk Atti bával is, aki elmondta, hogy mégsem marad tanítani minket, mert az izgatóúr (Atti bá szleng xD) két nappal az évnyitó előtt közölte vele, hogy ja, bocsnem. De aranyos volt nagyon, mert mondta, hogy majd beszélünk meg néha időpontot az osztállyal, találkozunk valahol, és megnézi a rajzainkat, tanácsokat ad, stb. x3 Olyan kettő óra körül visszaindultunk koliba, mert már be lehetett menni, és mégis jobb volt "felderíteni" a szobát, mint semmit sem csinálni odakint. Mikor bementem, Judit már ott pakoooooolt~ *-*. Jó volt újra látni. *-* Aztán később lementem az aulába, Judit néniékhez, és akkor megjöttek a kilencedikesek. :D Hát... elég sok a nyomi. :DDDD Mondta az egyik lányka, hogy a mi szívatásunk hatszorosát kell produkálni, mert ennyi idióta fejet már régen látott. :D Ötletek már vannak, mostantól komolyabban is ráfekszünk a témára. Legalább gyorsabban telik majd az idő, ha már a netet nem fogom odabent... :). Boldoggá tett a dolog, tényleg... Ahogy az is, hogy nyolctól kilencig volt egy énekkari próbánk, mikor hulla fáradt voltam (azt hiszem érthető olyan korai keléssel...), zuhanyozni és feküdni akartam, de nem, mert "nagyon jó, még egyszer!" :3. De jó hír volt, hogy Tünde néni és Judit néni helyet cseréltek! *-* Vagyis nem egészen, de a lényeg, hogy nálunk Judit néni van mostmár. *-* Annyira örültünk neki x3333~.
Hmhm. Csütörtökön már nem is tudom, mi volt. Évnyitó, aztán felmentünk a terembe, láttuk, hogy jött négy új osztálytárs. És egyikük ózdi... :D:D:DDDD. Meg találkoztunk az új osztályfőnökkel, aki nagyon unszimpatikus. Nem elég, hogy hülyének nézi az osztályt, meg műveletlennek, még magáz is, amit külön nem szeretek. :c És tavalyról talán két tanár maradt, aki tanítani fog minket... Bognár tanár úr sem fog, nem lesz vele óránk, MEG FOGOK HALNI T_________T~. Pedig őt vártam a legjobban, meg Czegit, de ő sem fog, mert neki hétfőn, csütörtökön és pénteken van tesije... Így Szegedi(/y?)vel leszünk. .____. Jó, kijelentettem itthon, hogy megyünk ortopédiára, és gyógytesis leszek! Az kéne még, hogy majd vele. ._. Lehet, hogy nem járok majd így olyan jól, mert mondjuk keddre teszik a gyogyit, de nem érdekel, bármi, csak ne legyek vele. ._. Meg akkor legalább csak hét órám lenne szerdán, nem tíz. :3 Szóval reménykedek. ._. Kíváncsi leszek minden tanárra egyébként, hát... érdekes lesz. :)
Aztán, hmm... Délután elmentünk plázába, mert Attinak vennie kellett valami izombogyót, meg később művészellátóba is benéztünk, ami sokkal nagyobb volt, mint az, ahol kedvezményünk van. *o* De messzebb is, így nem váltok. xD Utána visszamentünk koliba, mert nem akartam, hogy megsavanyodjon a tejem. :c Később meg, ha jól emlékszem Judittal maradtam, meg lezuhiztam, mert olyan fáradt voltam, hogy sehová sem szerettem volna már menni. Jobb is volt. Ja, meg volt egy gyűlésünk is! :D Még aznap, ha jól rémlik, ami egy órás volt. ._. És annyit nevettem, de főleg Tináékon. :'DDD Meg így valaki kérdezte, hogy mit csináltak már a kilencedikesek, mikor szóba jött ez a dolog. Mondta Ani néni, hogy vasaltak. De hozzátette, hogy valami durvábbat persze, csak nem mondja el. Én meg automatikusan rávágtam, hogy mostak? Pont akkor hallgatott el mindenki, pedig nem úgy akartam, hogy hallják, de legalább jót nevettek... :D.
Pénteken egész nap osztályfőnökkel voltunk, nagyon örültem, mit ne mondjak... Meg volt egyéb jó dolog is azon a napon, de mivel vannak olyanok, akik ismerik az illetőt, így nem írom le, semmi kedvem visszahallani. A lényeg, hogy a péntek nem sikerült valami jól. Azt leszámítva, hogy (időbeni sorrendben) Judittal bolondkodtunk, rájöttem, mennyire puha Martin haja, és sikeresen elloptam mindig az üvegét, ő meg már csak röhögött, majd később velük együtt (Atti, Martin, Stefi, Peti, Judit [én]) hülyültünk, és beszélhettem végre Rikuval. *-* Amúgy tegnap hamar elaludtam, nagyon álmos voltam... Rossz lesz ez így, főleg, ha nem lesz netem.
És elérkeztem a mai naphoz! :D Ma korán keltem, nyolckor, nem esett olyan jól, de visszaaludni sem tudtam, mert nagyon taknyos lettem... Valószínűleg parlagfűre vagyok allergiás. :) Fantasztikus, mert így mindig allergiás tüneteim lesznek bizonyos időszakonként... Pedig eddig semmire sem voltam, erre most minden szarra. De jó. ^^ Na, nem lényeg ez annyira, igazából a mai nap még semmit sem csináltam, csak azért említettem meg, mert reggelit sikerült! *-* xD Virslit főztem, bár még nem tudom eltalálni, hogy jó, mert most is szétfőztem szerencsétlent... de sütöttem egy kis paradicsomot is hozzá, szedtem pár levelet a jégsalátából, és raktam rá tejfölt. *-* Fincsi lett, de megint túl sokat csináltam, így a felét meghagytam. xD
Ez lett volna az. *o*~ Szerettem volna tojást is főzni, de nem volt itthon, így az kimaradt. :c Holnap bundás kenyeret sütök! *-* Ha lesz tojás...

Na jó, még leírom az órarendem, és befejeztem. xD
Hétfőn: irodalom, matek, angol, kiviteli tervezés elmélet, földrajz, lyukas, töri, rajz rajz.
Kedden: ábrázoló geometria, angol, matek, töri, földrajz, kiviteli tervezés (remélhetőleg, mert ha abban a csoportban leszek, amelyiknek kedden hat órájuk van az öt helyett, akkor pénteken csak négy lesz *-*).
Szerdán: rajz, rajz, rajz, biológia, művészettörténet, osztályfőnöki, tipográfia, lyukas, tesi, tesi (remélem ezt a kettőt majd kihúzhatom, és gyogyis* lehetek...).
Csütörtökön: irodalom, matek, kémia, művészettörténet, grafikai illusztráció / lyukas, grafikai illusztráció / lyukas (nem tudom, melyik csoportban leszek, még mindig xD), angol, betűrajz.
Péntek: nyelvtan, ének, kiviteli tervezés elmélet / grafikai programozás gyakorlat, kiviteli tervezés elmélet / grafikai programozás gyakorlat, az utolsót meg nem írtam fel, mert remélhetőleg, én abban a csoportban leszek, akinek nem kell beírni az órarendjébe. xD (Tudom, hogy sokszor leírtam, de szuggerálom a dolgokat, na xD.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése