2011. augusztus 30., kedd

Szerintem az utolsó

Jó ideig megint nem lesz vagy energiám, vagy kedvem, vagy időm blogolni, ami kicsit elkeserítő, mert tényleg szeretem. T-T De legalább most kihasználom az alkalmat, még mielőtt elmennék kozmetikushoz. (Krisztina megint le fog szidni, hogy túl vékony a szemöldököm, pedig nem, csak az ő ízlésének nem megfelelő. xD) Így belegondolva, elég húzós lesz ez a másfél nap. Ma kettő ugyebár-bugyebár kozmetika, olyan fél négyre hazaérek (nem sminkelhetek. :c Meg fogok halni!), utána öt körül jön Zsóka, hogy felvegyék a cuccaimat, amiket viszek a koliba (két táskám lesz, már megint. x'D Meg a rajzmappa, és az ágynemű... xD.), utána hajmosás, etc. Sajnos elég korán kell majd feküdnöm, mivel másnap 4:50-kor(!!!!!) kelek... Olyan öt-hat órát jól esne aludni, főleg, hogy mostanában sosem hagynak, és már akaratlanul is felkelek nyolc után. Szerintem éjfélkor-egykor elmegyek majd aludni, aztán meglátjuk. Ha kevesebbet alszok, éberebb vagyok, így lehet csak három-négy óra lesz a dologból. Nem tudom méééééééég~! Utána 5:50-re ki kell érnem a pékséghez, ahol találkozunk Vidivel, majd ébresztő-gyalogolhatunk a buszmegállóba. Szerencsére (kivételesen) csak egy hátitáskát kell vinnem! *-* Ilyen sem lesz többet.
Meg azon gondolkozok, hogy augusztus 31-én felengednek szeptemberi bérlettel? x'D Na mindegy.

Utóirat: mostmár fix, hogy allergiás vagyok. Anyám szerint parlagfűre. Nagyon remélem, hogy nem... :). Vagy legalább másra. Valamire, ami nem szezonális.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése