2011. szeptember 10., szombat

Kezd egy kicsit idegesíteni, hogy nem hozza be az irányítópultomat a blogger. Szerintem törölnöm kell majd a formázást, meg ilyesmi, ahhoz meg semmi kedvem. Lehet, hogy csinálok új felhasználót, és ott folytatom az írkálást majd, ha nem oldódik meg a problémám.
Amúgy egész tűrhető hetem volt, néhol vicces, de többségében kicsit unalmas napokkal. :D Változott az órarend, de legalább bekerültem abba a csoportba, amelyikbe akartam (átkértem magam xD), így négy órám van pénteken. :3 Bár az előző jobban tetszett, mert... mert nem tudom. xD A dupla angolnak örülök, de jobb lenne két egymást követő napra tenni egyet-egyet, mert így nem tud majd íratni a tanár, csak hetente egyszer. Nem nagyon érdekelne, de jó, hogy pont elhatároztam magam, hogy nekifekszek a nyelvnek, mert tizenegyedik félévkor szeretnék középfokút letenni, ahhoz meg tényleg rendesen rá kell gyúrnom, de úgy érzem, rendben lesz. Emellett megkérdeztem Bognárt is, hogy tizenkettedik végén tehetnék-e előrehozottat infóból, hát... be kéne járnom fakultációra, mert ugyebár idén nincs infóm (nem fértünk bele tanár úr órarendjébe :c) és csak úgy lenne meg az óraszámom. T-T Meg művtöriből és angolból is előrehozottat akarok, akkor 13-ik végén csak hat tantárgyból kell majd érettségiznem. *-* :'D
Meg nekigyűrkőzök a photoshopnak és corel draw-nak is. ._.
Sok a program~.

Ja! Ma megcsináltam életem első bundáskenyerét, és annak ellenére, hogy a tojásból kifelejtettem a csipetnyi sót, finom lett. :3 Holnap megpróbálom szotyiba is forgatni, miután a már sózott-felvert tojást megjárta. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése