2011. augusztus 19., péntek

Olyanminden~

Hát... tegnap volt Dir en Grey koncert. Biztos nagyon jó lehetett, legalábbis amennyit hallottam róla, abból eléggé annak tűnt. :D Egyem meg, Kyo is bement a szokásos melegítőben, aztán a felsője természetesen elég hamar lekerült róla. Nem is ő lenne. :'D Meg Die bedobta a törölközőjét... hát... szerintem lehetett kisebb gyilkolás érte. ._. Na mindegy, a tizenkétezres pulcsit azért nem vettem volna meg. :'D Még egy ezer forintos poszter oké, dehogyaz... ._. Majd pont annyival mászkálok a zsebemben, ráadásul pont egy koncerten, ahol azt sem tudom követni, kihogyvan a számban, nemhogy azt, hogy melyik turkál a zsebemben... :D. Na mindegy.
Nemsokára készen lesz a szoba~ és szépséges kék színe lett! *-* Remélem, hogy mindenhol szépen befogja majd, mert sárgára ráfesteni, hm... alig akarta lefedni. ._. És most a hangulat is tök más odabent, meg át lesz rendezve valahogyan. Két oldalról lesz a két ágyunk, és lesz közöttünk kis éjjeliszekrény, ami pont akkora, hogy az egyik ágytól a másikig ér. :3 Meg felettünk polc lesz~. Mondjuk nem nagyon értem, miért koliba menetel előtt két héttel kellett ezt megcsinálni, de mindegy is... Kicsit elegem van már abból, hogy nem aludhatok a saját helyemen, és mindig felkelt este egy idióta szúnyog. Ma is borzalmasan aludtam, mint ahogy az várható volt. Ráadásul a netem is elment, és az istenért sem akarta fogni a lapitopom. :) Nagyon tudok ilyenkor örülni. Annak még jobban, mikor hajnali háromig forgolódok, utána nehezen elalszom, és felkelt egy baszott nyunyog.

Úgy fáj a szívem azért a Pikachupulcsiért. T-T~ Pedig mostanában már letettem róla, de ahányszor meglátom... T-T~. Úgy döntöttem, ha Mana vállal még, és lesz rá pénzem, varratok vele egyet. :3 Mondjuk, ha azt mondaná, hogy egy tízesért csinálja meg, biztos nem fogadnám el. (Csak mert, amikor nagyon "meg akart tőle szabadulni", akkor ennyi volt a kikiáltási ára.) Legalább tizenötöt adnék érte. Ha meg annál is több... nem bánom, most az egyszer magamra szánom a szülinapi jövedelmem! :D Meg arra a döntésre jutottam, hogy veszek sárga, piros, fekete, átlátszó és fehér körömlakkot, hogy tudjak csinálni Pikachu körömfestést! *-* Vagy pokélabdásat. Vagy egyik kezemre ez, másikra az. x33333~
De most mondja valaki, hogy nem néznek ki jól! *-* Csak vennem kéne hozzá olyan körömlakk ecseteket is, vagy miket... ._. Na, majd megoldom! Egyszer. xD Ígyis néztem egy türkiz lakkot múltkor, és ilyen 1200... jó, abból veszek két tust, szóval nem. xD

Yaaaaay~~~ megérkezett az amúgy értelmetlennek tűnő bankkártyám! Tényleg nem értem, hogy minek, mikor nem sokat fogom használni, de semmi baj! :D Legalább ilyenem is van már. Bár el fogom felejteni a kódokat, de... jó az. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése