2011. augusztus 22., hétfő

Uhu baglyocska

Úgy döntöttem, hogy ha mást nem, de legalább egy apróságot megrendelek magamnak, ameddig még van miből. :D Amit meg majd egyszer visszakapok, az tökéletesen elég lesz a szépséges kis RHS-re. A kabátot meg karácsonyra kérem, szóval minden meg lesz oldva! :D Keresek valami aranyos téli cipőt is, ami klappol a felszerelésemhez majd, és rendben leszek. Bár szerintem azt majd itthon nézek valamit, ideiglenesnek tökéletesen meg fog felelni. :3 Nadeaddigis! Réééégóta~ fáj egy ilyenre is a fogam, meg nagyon sok mindenre még, de erre különösképp ráálltam az utóbbi időben. Épp ezért is örültem meg nagyon, amikor Meskán rábukkantam, számomra is elérhető áron. :D Talán van olcsóbban is máshol, de eddig nagyon úgy tűnik, hogy innen fogom rendelni, mert csak 325 forint a postaköltség, és hamar itt is lesz, ráadásul magára a nyakláncra is kaptam -20% kedvezményt, mert emailben rendeltem. :D
Ő lenne aaaaz~, a kis tökéletes! Nem csillog, nem villog, nem aranylik, hanem olyan kis egyszerű és visszafogott. Alig várom, hogy a nyakamban lógjon. *-* Ami nagyon tetszik még benne, hogy 9 centiméter hosszú, 4,5 centiméter széles, és a nyaklánc is 80 centiméter, így olyan nagyra engedem, amennyire én szeretném. Meg ugye nem egy kis darab, és nem fogom úgy érezni, hogy többet kéne felvennem. :D (Idióta berögzülés nálam, hogy ha egy nyaklánc kicsi, akkor minimum egy másik is kell mellé.) Valamikor ráteszem a kártyámra a pénzem, és átutalom az árát, hogy minél hamarabb megkaphassam. *-*
Egyelőre úgy néz ki, ezzel kapcsolatban minden jól fog alakulni. :D Azután meg csak idő kérdése. :D

Ma elkövettem a második igazi bűntettem a konyhában! Érdekes, hogy amikor egyedül vagyok itthon, és megéhezem, mindig én akarok csinálni valamit, és eszemben sincs a kész kajákhoz nyúlni. xD Így fogtam magam, és csináltam tükörtojást. :D Igazából könnyebb, mint elsőre gondoltam. xDD Szerintem a következő adagról már képet is fogok csinálni, mert nekem meg kell örökítenem a próbálkozásaimat, egyszerűen meg kell, hogy visszanézhessem majd őket. :D Az első egész jól sikerült, csak annyi volt vele a baj, hogy túl sokáig hagytam a forró olajban sülni, ezért eléggé megpirult, és ropogott a fehérje. :333 De finom volt, én szeretem így is. *-* Utána megpróbáltam egy másikat is, ott meg az volt a baj, hogy nem elég ideig forraltam az olajat, és mikor beleöntöttem a tojást a pohárból... szétfolyt az egész, és ilyen bazinagy, lapos dolog lett a végén. :'DDD De az is jó volt, és már puhább is. A következő már jól fog sikerülni! xD Elhatároztam, hogy mégis megtanulok főzni. *-* Már csak az is ösztönzőleg hat rám, hogy olyankor felvehetem a konyhai köténykét, amit egyenesen imádok hordani, fogalmam sincs, miért. :D És megszerzem magamnak azt, amit egyszer kinéztem, és fel is raktam ide, csak már nem tudom, melyik bejegyzésben van. :D
Holnap pedig kipróbálok valami salátafélét. *-* Hozott anyu finom házi paradicsomot és paprikát mamától, amit imádok. x3 A paradicsom olyan édes és puha, hogy elolvad az ember szájában, a paprika pedig kellően ropogós és lédús. *-* Csak időben szólnom kell, hogy hagyjon egy kevés tejfölt hozzá, mert abból, majonézből és fűszerekből akarom majd kikeverni az öntetet. Egyszerű kis dolog lesz, mert elfogyott az uborka és répa. :c De megint főzök hozzá krumplit, meg pirítok egy kis cukkinit, hogy ne legyen olyan snassz. :D Igazából sütni-főzni vicces... ha egyedül vagy, és maximum két emberre kell.

Mai tanulság: ne hagyd a tojást sokáig sülni a forró olajban, és ne tedd a tojást a nem elég forró olajba! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése