2011. augusztus 29., hétfő

Úgy döntöttem, életmódot változtatok. Minden nap reggelivel kezdem a napot, ebédre sok levest eszek, vacsorát pedig elhagyom, vagy maximum egy joghurt még belefér. Emellett, ha visszamentünk koliba, esti kimenőkön Vidivel kimegyünk fél órát futni.
Talán az életfelfogásomon is változtatnom kéne, meg az emberekhez való viszonyulásomon. És el kellene felejtenem az "én" fogalmát, hogy kevésbé legyek önző.
Jövő nyárra tényleg keresek egy munkát, és segítek a szüleimnek. Olcsó pénzért lehet, hogy falfestést is vállalok majd. Még nem tudom, majd eldöntöm.
De ez így nem jó, nem hallgatom tovább, hogy rám költenek a legtöbbet, én meg nem adok semmit.
Mindig utáltam az életem, de az évek múlásával ez csak egyre fokozódik.

5 megjegyzés:

  1. egyszer úgyis elérjük,amit mindig is szerettünk volna,hidd el,ismerlek téged,neked biztos sikerül,nem lesz ez mindig így.és én mindig itt vagyok,ha beszélni szeretnél valakivel,de ezt úgyis tudod: ) ♥

    VálaszTörlés
  2. hm..amúgy most épp egy számot hallgatok és gondolkodtam,hogy hogy tudnám neked is megmutatni minél hamarabb,végül arra jutottam,hogy belinkelem ide.nagyon utálom,hogy csak itt ülök tehetetlenül,miközben ilyen bejegyzéseket olvasok tőled..szóval remélem neked is annyira tetszik majd,mint nekem:3.

    http://www.youtube.com/watch?v=4YL4Z9ECXb8

    VálaszTörlés
  3. Aaaaj~, nagyon aranyos vagy. >_< Tudom, hogy te mindig meghallgatsz, és tényleg olyan jól esik. *-* Remélem igazad lesz, és neked is, meg nekem is összejönnek majd tényleg a dolgok... T-T. Tényleg édes vagy. x3333 ♥
    És meg is hallgatom akkor. *-*

    VálaszTörlés
  4. persze,hogy igazam lesz:D. majd meglátod..:3.
    okésx3. direkt ezt linkeltem be,mert van rajta angol fordítás és nagyon jó a szövege.majd kérem a véleményt is!:D.

    VálaszTörlés
  5. Jaaaj~, nagyon tetszett, és kis aranyos a szövege is. *-* Csak már nem volt időm aznap megírni. xD

    VálaszTörlés