2011. augusztus 20., szombat

Rendelés

Nnnna! Tegnap jártam ebaycom-on, és nézegettem, hogy miket is lehetne majd rendelnem. Habár mindjárt itt a tél, és inkább azt a kabátot plusz cipőt kéne nézegetnem, amit megígértettem anyumékkal, hogy megkapok, én mégis máshol kötöttem ki.
Mindkét cipő régi álmom már, nagyon szeretnék jó ideje egy-egy párt, de még nem volt bátorságom rendelni. Most van, de még kell úgy ötezer, hogy rendesen megtudjam. :3
Szóval ők lennének azok. *-* Mind a kettő 80$ körül van, utóbbinál ingyenes szállítás (ami kicsit furcsa számomra ._.), míg az előbbinél azt már beleszámoltam az árba, és úgy nyolcvan. Valószínűleg csak az elsőt fogom egyelőre megrendelni, mert egyszerre a kettő nem fog menni. xD Emellett néztem még egy Pikachus táskát is, ami régen volt nekünk, de leesett az egyik szeme, amit nem találok, így szeretnék egy újat~.
És hát... szerintem édes. *-*~ Tökéletesen illene a Pikachupulcsihoz *-*~ xD. (Már megint ilyen mániám van, igen, majd valamikor elmúlik, azután megint visszajön, mint szokott. xD)
De ha már így felhoztam a kabát-dolgot, szerintem meg is nézem, hogy nincs-e olcsóbban itt... Mert azért csak jobb lenne. Meg (bár még nem rendeltem BL-ról) nekem megbízhatóbbnak tűnik. o_o De ha már téli cipő... Szerintem az első még annak is megfelelne. Jó, nagy hóban ugyan nem, de kisebben még igen, mert úgyis olyan magas a talpa. A másik meg még zárt is, lehet jobb lenne...? xD Ááááááá~ nem tudom, tanácstalan vagyok. xD
Óóó~ megtaláltam a tökéletes télikabátot! *-* Bár BL-en, de az mindegy. xD Ha repülővel jön, akkor 131$. Szerintem nagyon-nagyon szép. *-* Bár nem nagyon értek ehhez a BodyLine-os rendeléshez... Valaki magyarázza majd el nekem a dolgokat, ha kérhetem. :'D Meg eldöntöttem, hogy nézek hozzá cipőt is. :3 A magastalpú csodát meg megrendelem majd a saját pénzemből~.
Ő lenne az. *-* A karácsonyi ajándékom lesz. *-* Csak szorítok érte, hogy rendesen meg is legyen~.

3 megjegyzés:

  1. szerintem télre cipőnek inkább a creeper-t rendeld, mert az RHSnek nem hiszem hogy jót tesz a hó. :D

    VálaszTörlés
  2. Clobbán vannak szebb kabátok.(: Csak azokat érdemes most megrendelni, hogy télre kész legyen. Ha feljössz msn-re, elmagyarázom a BL rendelést. Ja igen..clobbán vannak kurva jó secret shop téli cipők!(;

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de aranyosak vagytok! :D Rei, igen, "útközben" rájöttem, hogy tökéletes lesz nekem őszi-tavaszi-nyári cipőnek is az RHS. xD Denny meg majd segít nekem akkor. :D <3

    VálaszTörlés