2011. augusztus 9., kedd

Apróságok

Reggel, mikor felkeltem, fogalmam sincs miért, de kivettem a vattákat a fülemből, és úgy aludtam vissza... Persze később fel is ébresztett az, ahogy anyámék beszélgetnek (két süket közti kommunikációt mindenki el tudja képzelni), de mentségükre legyen, hogy kivételesen hagytak aludni fél tizenkettőig. :3 Kicsit vicces vattinyókkal aludni, mert melegítik a füllyukam, és hallom miattuk a saját szuszogásom, DE legalább tudok aludni.
Feltápászkodásom után kimentem a szokásos kómás fejszerkezettel, és még annyit sem tudtam kinyögni, hogy jó reggelt, mert teljesen be voltam rekedve... Szerencsére már tudok beszélni, de eléggé köhögök és tüsszögök, szóval fantasztikus. Bár már nem most kezdődött ez, csak egyik héten enyhül, másikon megint kijön, szóval ja. Ennyit a sok vitaminról, amik nem gyógyszerek, dehogy, csak gyógyszer formájában jutnak a szervezetembe. De az E-vitaminból már csak tizenegy szem van, hálégnek. A vas + folsav rágótablettából még van huszonöt... és akkor nem beszélve az Omega-3 lágyzselatin kapszulákról, amikből még mindig ott tornyosul hat levél, ami azt jelenti, hogy pontosan hatvan maradt belőle... Csodálatos. Persze C-vitamin csak citrom formájában van itthon, szóval jelenleg a számomra legfontosabb vitamin nem jut be, illetve alig.
Tegnap megettem egy fél Rio Mare tonhalkonzervet! *o* Felüdülés volt számomra, de nem rontom el legközelebb majonézzel, mert így inkább annak az ízét éreztem, mint az értékes halnak~.
Amúgy szép kis vihar volt estére, egyszer-kétszer akkorát dörgött, hogy ha a vatta nem lett volna a fülemben, tuti megijedek. ._. De a villámok nagyon tetszettek. *-* Nem láttam sokat, de amit igen, az wuuu~ *o*.
Mindjárt eltelik ez az egy hónap, és mehetek vissza a koliba. Vicces lesz a 26-os szobában, meg jó lesz a kilátás, remélem netem is lesz. Ha nem, akkor viszem a hordozhatót, hogy legalább msn-re fel tudjak nézni. :3 Most nem tudnak majd anyumék felvinni Egerbe, szóval buszoznom kell, így nagyon át kell gondolnom, hogy miket is vigyek magammal... Először is, az ágyneműt szerintem nem fogom tudni. :'D Sebaj. Igazából nincs kedvem azon gondolkozni, hogy mit kell, meg mit nem kell vinni. Majd ráérek az utolsó napokban. Huuuuu~ de kíváncsi leszek a gólyákra! Bár a szívatáshoz nincs már annyi kedvem, majd ott helyben megjön hozzá. Talán. De az már biztos, hogy az új bögrémet elviszem, különben meghalok kávé és tea nélkül. Még jó, hogy elterveztem, hogy kicsit leállok róla, na mindegy. Ha nem fogok inni, hulla leszek, főleg mert most nyáron végig kávéztam, és ilyenkor beleesek abba a hibába, hogy kicsit sokat iszok. :'3 A teában is van koffein, de az nem tart annyira sem fent, mint a cappuccino. A bögrém nagyon szép kék színű, egyébként. *-* Elvileg ez lenne a kicsike, de gyakorlatilag közel sem ilyen a színe, szóval nekem ne akarják bemagyarázni azt, ami nincs úgy. Valójában így néz ki:
Volt még fekete, fehéres, meg valami nagyon halvány zöld, de megmondtam apának, hogy nincs vita, enyém a kék! :D Annyi vele a probléma, hogy a vége hamar kiürül. :c De egyébként tök kellemes a fogása, meg minden. :D Infóra ebben viszem majd a kávém. Engem nem fog megint leszidni a tanár, hogy kiborítottam a koliban, pedig letehettem volna a "bögretartóra." :D Remélem jövőre is ő lesz, meg megtudjuk már a második ECDL vizsga eredményeit is. Nya, majd kiderül. Jajj, de amúgy lehet, hogy jövőre is marad Atti bá a suliban, és minket, meg a mostani tizenegyediket ő fogja továbbra is tanítani. *-* Annak nagyon tudnék örülni. *-* Szóval remélem, ha csak erre az évre is, de itt marad. :3
Most pedig megyek, tanulok hiraganákat, mert kötelezőt nincs kedvem olvasni. Pedig nem ártana... Egyet nem olvastam még ki. :'D Lehet, hogy már nem is fogok. (Éééééés~ letüsszentettem, szóval ez több, mint valószínű. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése